Tack och förlåt, I had a blast.

I skrivande stund har jag nyss avslutat mitt sista skifte på hotellet för denna gång. Imorgon är det således dags att hoppa på färjan tillbaka till fastlandet. Har bara varit här i två veckor, men med tanke på allt jag har hunnit med känns det som betydligt längre.
 
Första veckan var lite som att återuppleva sommaren, eftersom några av vännerna jag fann i somras var här hela veckan. Det blev mängder med skratt, nya minnen och en del sena nätter. Så otroligt kul, med dessa människor har man inte en tråkig sekund. Denna vecka var jag ledig tisdag till torsdag, och som ni redan vet drog jag iväg en sväng till Sverige då. Fick äntligen träffa min coach, snacka igenom läget och bränna av ett tufft benpass. Träningsvärken dagarna efteråt var inte nådig kan jag meddela, Enligt planen var det sen meningen att jag skulle ha åkt hem i torsdags, men hade turen att få tre skiften till. Perfekt!
 
Om jag hade skrivit detta inlägg igår, så skulle jag ha sagt att första veckan definitivt var bättre. Igår kväll var jag så less på allt, och kände bara för att ligga och fulgråta ett par timmar. Allt kändes bara så hopplöst. Låg och scrollade i Facebook flödet och just där och då blev min dag (ja, till och med min vecka) genast mycket bättre. Jag fick nämligen veta att en mycket saknad typ var här i stan igen, så då var det bara att dra dit. Spenderade resten av kvällen där, och det var precis vad jag behövde. Den bästa överraskningen jag kunde på och den perfekta avslutningen på denna Ålandsvistelse. Nu återstår det bara att packa ihop alla grejer och invänta morgondagen. Känns aningen vemodigt att än en gång behöva säga hejdå åt alla fina typer här på ön, men förhoppningsvis åker jag tillbaka hit snart igen.
 
Tänkte avsluta detta inlägg med en bild på kvällens middag. Åt denna sallad flera gånger i veckan under sommaren (och tröttnar aldrig!), och ikväll hade kocken fixat det finaste upplägget hittills.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0