All we have is now, so you might as well enjoy the ride.

I många år har tanken funnits att göra en tatuering, men först för dryga två veckor sen var det äntligen dags att sätta sig under nålen. Såhär efteråt kan jag säga att suget efter att göra fler tatueringar inte direkt är mindre. Nu gäller det bara att spara ihop lite pengar, och så blir det dags för nästa gaddning.
 
Denna tatuering representerar väldigt mycket för mig. Musik har alltid varit en självklar del i min vardag, men blivit allt viktigare med åren. De senaste åren har musiken många gånger även varit det som har fått mig att orka fortsätta framåt, de som känner mig vet vad jag menar.

Den är även en daglig påminnelse åt mig själv att alltid följa mitt hjärta, för just denna stund kommer aldrig igen. Man vet aldrig vad som händer imorgon, om en vecka eller om några år - allt man kan vara säker på är här och nu. Ta tillvara på tiden, och gör det som känns rätt för dig.

Den kommer också alltid att påminna mig om sommaren/hösten 2017. Denna period har varit en berg- och dalbana, men samtidigt som en nystart för mig. Underbara minnen, nya vänner och bekantskaper som nu ligger mig varmt om hjärtat och en tid då jag verkligen tog tillvara på möjligheterna som erbjöds. Jag kommer alltid att kunna se tillbaka på denna tid med ett leende.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0