Sista kvällen.

Ålandsvistelsen börjar närma sig sitt slut, och vi är nu framme vid sista kvällen. Det har varit några intensiva dagar och samtidigt som jag inte känner att jag har hunnit med allt jag skulle ha velat, så börjar jag också känna mig redo att åka hem igen.
 
Efter jobbet passade jag på att möta upp med en vän för att käka en tidig middag. Vi bestämde oss båda för att beställa in lövbiff med pommes, och det visade sig vara ett ypperligt val. Som krona på verket tog vi också varsin portion glass med kolasås, mums! Mätta och belåtna satt vi ännu och snackade om lite ditt och datt innan det var dags att bege sig.
 
  
 
Nu är även väskorna packade och klara. Imorgon väntar ännu sista jobbpasset följt av den ca 11h långa hemresan. Resten av kvällen kommer därmed att spenderas i hotellsängen framför Netflix med en åländsk favorit, nämligen en honungsöl.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0